دانشنامه ی بزرگ خسروشاه

طبقه بندی موضوعی آنیاشتانیا

طبقه بندی موضوعی آنیاشتانیا؛

آسان و سریع بیابید!

آنیاشتانیا بهترین و بزرگ ترین منبع و دانشنامه درمورد خسروشاه است. تا کنون بیش از 126 مطلب درمورد خسروشاه؛ در این وبلاگ نوشته شده است. همچنین بیش از 40 عکس مختلف نیز از مناطق مختلف خسروشاه در «آنیاشتانیا» به نمایش درآمده است که بیش تر آن ها در بخش نگارخانه، قابل مشاهده اند.

امّا یافتن مطلب مورد نظر از میان این همه مطلب سخت و دشوار است. بنابراین طبقه بندی موضوعی وبلاگ در یافتن مطالب مورد نظر شما می تواند کمک زیادی کند.

وبلاگ آنیاشتانیا 10 موضوع اصلی و 10 زیرشاخه برای این موضوعات دارد. بخشِ «نقشه ی خسروشاه» با 37 نوشته، بیش ترین مطلب وبلاگ را درخود جای داده است. 6 مطلب آن مربوط به پارک های خسروشاه، 6 مطلب به محلّات جدید و 6 مطلب به محلّات قدیمی؛ 6 مطلب به آب و هوای خسروشاه و 12 مطلب به اطّلاعات جغرافیایی و... . مروبط می شود. پس از آن اخبار و اطّلاعیه ها با 20 مطلب در رتبه ی دوم قرار دارد. و رتبه ی سوم نیز مکان های مذهبی خسروشاه است که مساجد فراوان خسروشاه و مقبره های تاریخی آن را شامل می شود. البتّه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین بخش های وبلاگ نیز «جاذبه های گردشگری خسروشاه» به شمار می رود که مطالب جذّاب و خواندنی دارد. آخرین و جدیدترین موضوع نیز «شاعران خسروشاه» است که به پیشنهاد یکی از همشهریان به وجود آمده است.

به هر حال شما می توانید با استفاده از این موضوعات به راحتی مطالب مورد نظر خود را درمورد خسروشاه بیابید. البتّه همه ی مطالب وبلاگ در نوشته ی «همه چیز درمورد خسروشاه» نیز گردآوری شده است که در ابتدای صفحه ی اوّل پس از مطلب آنیاشتانیا به صورت ثابت قرار دارد.

البتّه علاوه بر موضوعات شما می توانید از بخش جست و جوی وبلاگ که در قسمت معرّفی وبلاگ در سمت چپ قرار دارد استفاده کنید.

منتظر نظرات شما هستیم... .   

۹۴/۱۱/۰۲
علی وفائی خسروشاهی

دیدگاه ها (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ارائه نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی